Regulamin "Gwarancja najniższej ceny"
1. Niniejszy Regulamin został wydany na podstawie decyzji zarządu Fairbee sp. z o.o (w skrócie FAIRBEE) z siedzibą w Warszawie i określa zasady zobowiązania do zwrotu na rzecz klienta, różnicy pomiędzy ceną zapłaconą na rzecz Fairbee Sp. z o.o. a oferowaną niższą ceną w innym sklepie internetowym 2. Niniejsze zobowiązanie nosi nazwę „GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY” (w skrócie GNC) i jest dedykowane klientom sklepu internetowego www.fairbee.pl. a) Klientem w rozumieniu Regulaminu jest osoba fizyczna lub osoba prawna, która dokonała pełnej operacji handlowej opisanej w §2 pkt 1 3. Zobowiązanie GNC wchodzi w życie z dniem 01.07.2017r
1. Do udziału w zobowiązaniu są upoważnieni klienci, którzy: a. zamówili produkt znajdujący się w asortymencie sklepu internetowego www.fairbee.pl, b. dokonali pełnej i terminowej płatności za zakupione produkty na podstawie faktury wystawionej przez FAIRBEE. c. odebrali przesyłkę kurierską z zamówionymi produktami. d. w terminie 7 dni od daty zakupu, prześlą mailowo, na adres biuro@fairbee.pl, wniosek o zwrot związany ze znalezieniem identycznego produktu (o identycznym numerze katalogowym producenta lub/i identycznym kodzie EAN) w innym detalicznym sklepie internetowym prowadzącym działalność na terenie Polski i umożliwiający swobodny zakup.(produkt musi być aktualny i dostępny w sprzedaży dla każdego klienta). e. Wniosek musi zawierać: 2. Kompletny wniosek upoważniający do zwrotu musi zawierać:
3. Zobowiązanie GNC nie dotyczy:
4. Zwrot różnicy w cenie następuje w formie kodu promocyjnego do wykorzystania przy następnych zakupach na Fairbee.pl w terminie 60 dni, o wartości wykazanej różnicy w cenie netto między produktem zakupionym na FAIBEE.pl a identycznym (patrz § 2, puntk 1, ustęp d) produktem w innym sklepie internetowym działającym na terenie Polski. 5. Zobowiązanie GNC dotyczy całego asortymentu znajdującego się na sklepie internetowym FAIRBEE.pl 6. Zwrot różnicy w cenie następuje na podstawie wniosku przesłanego przez klienta drogą elektroniczną na adres maila:biuro@fairbee.pl i pozytywnym rozpatrzeniu wniosku klienta przez dział obsługi klienta FAIRBEE. FAIRBEE w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania kompletnych informacji rozpatrzy wniosek i dokona zwrotu różnicy w cenie netto.
1. Treść Regulaminu podaje się do wiadomości Klientów i Pracowników FAIRBEE. 2. Regulamin może zostać zmieniony w każdym momencie bez konieczności informowania o tym klientów. 3. GNC wraz z Regulaminem wchodzi w życie z dniem 01.07.2017r i w dowolnym momencie może zostać wstrzymany lub wycofany.
|